Sunday, December 23, 2012

Last Day Authoring Class

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَن اارحِيم


Assalamualaikum semua ^_^
Harapnya ceria-ceria selalu.

Minggu ini adalah minggu terakhir bagi kelas Authoring System.  Sebelum kelas berakhir, kami diberi tugasan untuk menyiapkan satu lagi aktiviti.  Aktiviti tersebut boleh rujuk sini


Saya ingin mengucapkan seinfiniti terima kasih kepada Dr Zaidatun, Kak Farhana, juga rakan-rakan sekelas yang banyak membantu sepanjang tempoh kelas ini.  Banyak pengalaman dan ilmu yang saya perolehi sepanjang belajar subjek ini.

Juga, terima kasih lagi sekali pada Dr, kerana menjamu kami dengan kuih-muih (jamuan ringkas).  Walaupun selepas itu kami perlu jawab test yang diberikan. huhu..

Apa pun, kelas ini memang best dan saya rasakan pembelajaran bagi kelas ini sangat menarik dengan pelbagai keperluan dan kemudahan yang disediakan.

Dengan itu, saya sudahi post saya dengan kalimah Alhamdulillah dan ucapan terima kasih lagi sekali.

Kepada rakan-rakan semua, Semoga berjaya dalam Peperiksaan yang bakal menjelang.
Maafkan saya jikalau ada salah dan silap. Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah, dan yang kurang elok itu datangnya dari diri saya sendiri. 



Sekian, Wassalam. 
MASARRAH

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers